پادکست آرامش - اپیزود 12

بیماری های جدی و ارتباط آنها با ذهن – بخش دوم

در اپیزود ۱۲ پادکست آرامش نیز در مورد بیماری های جدی و ارتباط آنها با ذهن صحبت می کنیم. (بخش اول در اپیزود ۱۱) بیماری های جدّی، مانند بیماری های تهدید کننده حیات (سرطان ها، بیماری های قلبی، تنفسی،دیابت و ..) و همینطور بیماری های مزمن (همانند بیماری های خودایمنی مثل ام اس، روماتیسم و ..) علاوه بر چالش های جسمی و مالی، می توانند چالش های ذهنی بزرگی را نیز برای فرد بیمار و اطرافیان او ایجاد کنند.

دکتر امیری در بخش اول (اپیزود ۱۱) در مورد نحوه برخورد اطرافیان با موضوع بیماری فرد و رفتارهای درست و غلط آنها صحبت کردند.

در بخش دوم (اپیزود ۱۲، همین اپیزود)، تمرکز بر روی مسائلی است که خود فرد بیمار می تواند در نظر بگیرد تا کیفیت زندگی را بالاتر ببرد و روحیه خود را ارتقاء بدهد.

تمرکز صحبت های آرش فیروزبخش (میزبان پادکست آرامش) در هر دو بخش برنامه، بر روی تاثیرات مثبت درمان های مکمل (موارد تایید شده توسط انجمن های معتبر پزشکی، از قبیل انجمن سرطان آمریکا)، در کنار انجام درمان های متداول، بر روی ارتقا کیفیت زندگی فرد و کمک به بهبود اوست. در بخش دوم در مورد اپی ژنتیک و ارتباطش با بروز بیماری و یا بهبودی فرد صحبت می شود.

 

منابع اپیزود:

 

 

شنیدن

 

یوتیوب

دانلود مستقیم پادکست آرامش – اپیزود ۱۲ – بیماری های جدی و اقدامات موثر خود فرد بیمار

 

این برنامه در کانال تلگرام پادکست آرامش و صفحه اینستاگرام و کانال یوتیوب پادکست آرامش نیز در دسترس است.

 

متن این اپیزود، جهت استفاده افراد ناشنوا و کم شنوا، به زودی در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *